Support Board
Date/Time: Tue, 30 May 2023 05:50:16 +0000
Problems with trial activation
View Count: 108
[2023-03-22 17:28:52] |
User262591 - Posts: 1 |
Hi, I was trying to activate my trial account,I went to global settings, activate trial, entered my phone number but didn't receive a confirmation code. So I tried again, this time I changed '+' with '00'-no result then I placed a space between country code and the number with no success. Finally I got {"ERROR":"Failed to send code to number. Maximum number of SMS messages already sent to Sierra Chart account using different SMS numbers. Further tries not allowed."} Would You help me please? |
[2023-03-22 20:03:22] |
John - SC Support - Posts: 24473 |
We had already activated the trial for your account.
For the most reliable, advanced, and zero cost futures order routing, use the Teton service: Sierra Chart Teton Futures Order Routing |
[2023-03-23 15:33:41] |
User464807 - Posts: 1 |
Xin chào, tôi đang cố gắng kích hoạt tài khoản dùng thử của mình, tôi đã vào cài đặt chung, kích hoạt bản dùng thử, nhập số điện thoại của mình nhưng không nhận được mã xác nhận. Vì vậy, tôi đã thử lại, lần này tôi đã thay đổi '+' bằng '00' - không có kết quả, sau đó tôi đặt khoảng cách giữa mã quốc gia và số nhưng không thành công. Cuối cùng, tôi nhận được {"ERROR":"Không thể gửi mã tới số. Số tin nhắn SMS tối đa đã được gửi tới tài khoản Biểu đồ Sierra bằng các số SMS khác. Không được phép thử thêm."} Bạn có thể giúp tôi không? |
[2023-03-23 16:24:40] |
John - SC Support - Posts: 24473 |
User464807: We have reset and activated the trial for your account. For the most reliable, advanced, and zero cost futures order routing, use the Teton service: Sierra Chart Teton Futures Order Routing |
To post a message in this thread, you need to log in with your Sierra Chart account: