Login Page - Create Account

Support Board


Date/Time: Fri, 26 Apr 2024 05:18:49 +0000



Не обновляются графики

View Count: 1130

[2014-03-11 20:32:04]
DimonS - Posts: 19
Добрый день. До пятницы прошлой недели, всё отлично работало. Сегодня графики не обновляются, работать не возможно. Указанные вами здесь - Notice: CTS Trading Service Symbols рекомендации, я выполнил. Если возможно.., хотелось бы получить ответ на русском
imagehelp.PNG / V - Attached On 2014-03-11 20:30:28 UTC - Size: 18.75 KB - 379 views
[2014-03-13 00:43:34]
Sierra Chart Engineering - Posts: 104368
Can you tell us what you have the symbol of that chart you attached, set to?

Check the Session Times as explained in help topic 3.3 here:
https://www.sierrachart.com/index.php?l=doc/helpdetails3.html#h3.3

Update Sierra Chart again by selecting Help >> Download Prerelease to make sure you have the very latest revision.
Sierra Chart Support - Engineering Level

Your definitive source for support. Other responses are from users. Try to keep your questions brief and to the point. Be aware of support policy:
https://www.sierrachart.com/index.php?l=PostingInformation.php#GeneralInformation

For the most reliable, advanced, and zero cost futures order routing, *change* to the Teton service:
Sierra Chart Teton Futures Order Routing
[2014-03-13 01:44:48]
DimonS - Posts: 19
Нет, это здесь не причём.
У меня всё заработало, как только я поменял формат даты в региональных настройках.

ВАЖНО ДЛЯ ВСЕХ, У КОГО НЕ ОБНОВЛЯЮТСЯ ГРАФИКИ НА ВЕРСИИ 1107!!!
Посмотрите у себя настройки времени. Новый формат, используемый при подключении CTS T4 (YYYYMM00).При необходимости приведите в соответствие!

imageвремя.PNG / V - Attached On 2014-03-13 01:44:15 UTC - Size: 37.97 KB - 349 views
[2014-03-13 03:49:17]
Sierra Chart Engineering - Posts: 104368
Sierra Chart definitely has no dependency on the Date format setting in Windows. In any case if the problem is not present at this time, this is good. There must have been some other cause.

To confirm this, change the Date format setting to some other setting and then restart Sierra Chart. You will find that it does not affect Sierra Chart.
Sierra Chart Support - Engineering Level

Your definitive source for support. Other responses are from users. Try to keep your questions brief and to the point. Be aware of support policy:
https://www.sierrachart.com/index.php?l=PostingInformation.php#GeneralInformation

For the most reliable, advanced, and zero cost futures order routing, *change* to the Teton service:
Sierra Chart Teton Futures Order Routing
Date Time Of Last Edit: 2014-03-13 06:06:17
[2014-03-13 04:36:20]
DimonS - Posts: 19
Вернул назад, всё работает:)) Может релиз у меня криво встал... Я откатывался на версию 1098, не работало. Потом опять поставил 1107, поменял формат даты и она завелась. Ну да ладно, вы правы, главное сейчас работает.

Спасибо!

To post a message in this thread, you need to log in with your Sierra Chart account:

Login

Login Page - Create Account