Support Board
Date/Time: Thu, 12 Dec 2024 20:20:11 +0000
Ich kann meinen APEX Account nicht mit Sierra verbinden ?
View Count: 80
[2024-10-23 14:20:35] |
User330939 - Posts: 1 |
Hallo liebes Support Team, ich möchte gerne von Nija auf Sierra Charts umstellen und habe bereits alles dafür in die Wege geleitet. Die Verbindung zu meinem IB Konto funktioniert einwandfrei. Sobald ich aber meineen Apex Account verbinden möchte erscheint folgende Fehlermeldung: Siehe Angehängter File. Ich habe schon alles probiert den Fehler selber zu beheben. Bitte helfen Sie mir. Vielen Dank und beste Grüße Martin Czieszowic |
Private File |
[2024-10-23 15:01:56] |
John - SC Support - Posts: 36652 |
From Google Translate: Hello dear support team,
I would like to switch from Nija to Sierra Charts and have already set everything in motion. The connection to my IB account works perfectly. But as soon as I want to connect my Apex account, the following error message appears: See attached file. I have already tried everything to fix the error myself. Please help me. Many thanks and best regards Martin Czieszowic Refer to the following: Rithmic Trading Platform Service: Permission Denied Resolution Procedure For the most reliable, advanced, and zero cost futures order routing, use the Teton service: Sierra Chart Teton Futures Order Routing |
To post a message in this thread, you need to log in with your Sierra Chart account: