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Date/Time: Thu, 28 Mar 2024 15:00:25 +0000



probléme de compte

View Count: 483

[2021-05-06 16:38:53]
DIJOUX - Posts: 2
Bonjour,
je vos contact car depuis l'arret du flux ce matin je ne parviens plus a récupéré mon volume profile un ecran noir a la place s'affiche.
Je pensais que cela était liée a ma balance qui n'etait peut etre pas suffisante j'ai donc réaprovisionner mon compte pour bien recevoir le flux!
Pouvez vous m'aider de plus je payais le flux denali a 26dollars et maintenant il est a 56 dollars est ce normal?
Dans l'attente et en vous remerciant de bien vouloir m'aider a retrouvé mon volume profile sans cela je ne peut travailler.
merci celine D.
[2021-05-06 17:56:59]
John - SC Support - Posts: 30406
From Google Translate:
Hello,
I will contact you because since the flow stopped this morning I can no longer recover my profile volume, a black screen is displayed instead.
I thought it was related to my balance which may not be sufficient so I replenished my account to receive the flow!
Can you help me more I was paying the denali flow at 26 dollars and now it is 56 dollars is this normal?
While waiting and thanking you for kindly helping me regain my profile volume without it I cannot work.
thank you celine D.

Everything on your account looks good right now.

Go to the chart that has the problem and select Edit >> Delete All Data and Download.

Let us know if this resolves your issue.
For the most reliable, advanced, and zero cost futures order routing, use the Teton service:
Sierra Chart Teton Futures Order Routing
[2021-06-25 06:51:04]
DIJOUX - Posts: 2
Bonjour,
j'ai perdu il y a quelques jours mon dom en ouvrant un nouveau je constate que mon numéro de compte n'est plus le même que celui que j'avais avant cela .
Dans la rubrique Trade le numéro de compte n'est plus le même également et auprés de mon brocker rien n'a changé.
Qu'est cde que cela peut être je vous rappel que mon numéro de compte est le 7MS1406.
[2021-06-25 07:13:54]
Sierra_Chart Engineering - Posts: 13607
Sierra Chart has no control over trade account identifiers/numbers. What you see listed in the Trade Account list:
Basic Trading and the Trade Window: Main/C >> Trade Account (Selecting Trade Account for Chart / Trade DOM)

Is what has been received from the server.
Sierra Chart Support - Engineering Level

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