Login Page - Create Account

Support Board


Date/Time: Sun, 06 Jul 2025 09:09:07 +0000



Во время воспроизведения графиков не перезагружает

View Count: 694

[2019-11-12 14:38:12]
User863204 - Posts: 4
Во Время использования стандартного воспроизведения графиков, если нажать на кнопку "Перейти вперед", то воспроизведение нескольких графиков, графика DOM и окон Time and Sales синхронно продолжается с нового периода. Если же нажать на кнопку "Перейти назад", все графики и график DOM перезагружаются и также продолжают воспроизведение. Однако ни одно из окон Time and Sales не перезагружается. Окна просто останавливаются и больше ни на что не реагируют и не воспроизводятся. Хотя продолжают воспроизводиться графики, к которым прикреплены эти окна T&S. В окне воспроизведение диаграммы использую метод перехода "По времени" (2 минуты). Метод перехода "До следующего бара" не могу применить, так как все графики с разными временными интервалами. Какие необходимо предпринять меры, чтоб при переходе назад окна Time and Sales перезагружались и воспроизводились также, как и графики? Спасибо!
[2019-11-12 18:20:51]
Sierra Chart Engineering - Posts: 104368
Translation:
During the use of standard chart playback, if you click on the "Go Forward" button, then the playback of several charts, the DOM chart and Time and Sales windows synchronously continues from the new period. If you click on the Go Back button, all the graphs and the DOM graph will restart and also continue to play. However, none of the Time and Sales windows reloads. The windows simply stop and do not react or reproduce anything else. Although the graphics to which these T&S windows are attached continue to play. In the chart playback window, I use the "By Time" transition method (2 minutes). I can’t apply the transition method “Until the next bar,” since all the charts have different time intervals. What measures need to be taken so that when you go back, the Time and Sales windows are reloaded and played as well as the graphs? Thank!

Sierra Chart Support - Engineering Level

Your definitive source for support. Other responses are from users. Try to keep your questions brief and to the point. Be aware of support policy:
https://www.sierrachart.com/index.php?l=PostingInformation.php#GeneralInformation

For the most reliable, advanced, and zero cost futures order routing, *change* to the Teton service:
Sierra Chart Teton Futures Order Routing
[2019-11-12 18:27:37]
Sierra Chart Engineering - Posts: 104368
In regards to this, this will be solved.
Sierra Chart Support - Engineering Level

Your definitive source for support. Other responses are from users. Try to keep your questions brief and to the point. Be aware of support policy:
https://www.sierrachart.com/index.php?l=PostingInformation.php#GeneralInformation

For the most reliable, advanced, and zero cost futures order routing, *change* to the Teton service:
Sierra Chart Teton Futures Order Routing
[2019-11-13 10:29:25]
User863204 - Posts: 4
Смогу ли я узнать, когда это будет решено?
Спасибо!

To post a message in this thread, you need to log in with your Sierra Chart account:

Login

Login Page - Create Account